Afscheid nemen is altijd lastig - Reisverslag uit Liverpool, Verenigd Koninkrijk van Siske Zwiers - WaarBenJij.nu Afscheid nemen is altijd lastig - Reisverslag uit Liverpool, Verenigd Koninkrijk van Siske Zwiers - WaarBenJij.nu

Afscheid nemen is altijd lastig

Blijf op de hoogte en volg Siske

03 Maart 2013 | Verenigd Koninkrijk, Liverpool

Hoi iedereen,

Het is vandaag zondag, en ik zit hier vandaag precies 1 maand! Echt bizar! Mijn reis zit gewoon al op 1/3! Terwijl ik echt het gevoel heb alsof ik hier pas 2 weken zit ofzo!

Ik heb nu echt een leuke groep vrienden gevonden, en dat maakt ook dat de weken extra hard voorbij vliegen! Vooral deze week.. dinsdag heb ik sushi gemaakt.. nomnom! Ik had alleen de rijst iets te lang laten koken waardoor dat een klein beetje mislukt was, haha! Gelukkig was het maken wel heel erg leuk en gezellig! :) En hebben we nog de helft van de rijst over, dus een goede reden voor een tweede poging! :)

Woensdag hadden we een etentje in mijn keuken, het was namelijk de laatste week van Silvia, mijn beste vriendinnetje hier op dit moment! En zij ging een soort pannenkoeken bakken voor ons(recept uit Zwitserland). Jam jam! Het paste allemaal maar net in de keuken, we waren namelijk met 7 man! Maargoed, na het eten gingen we UNO spelen (Dat hebben Matthias en ik vorige week een keer aangeschaft omdat we ons soms verveelde als we op de rest moesten wachten).. nou dat was echt hilarisch met zoveel mensen! Wat een kaartspelletje wel allemaal niet kan doen met de sfeer hè, haha!

Donderdag was het natuurlijk weer Screambar-avond as usual! Een heleboel nieuwe gezichten dit keer. Er komen namelijk elke maandag nieuwe studenten bij in LILA! Er is zelfs een Nederlandse jongen bijgekomen, woaaaaah! hahah.. ja ze zijn zeer zeldzaam hier hoor, de Nederlanders. Maar dat vind ik niet erg, want ik ben hier natuurlijk niet om de hele dag Nederlands te praten.

Well well well.. vrijdag heb ik volgensmij niet zo heel erg veel gedaan. Geslapen overdag, en 's avonds uit geweest, naar the Revolution! Was wel een gezellig avondje, maar we hebben het niet zo laat gemaakt.. ook omdat de meeste nog moe waren van de Screambar!

Weeeekend.. het was alweer Zaterdag, al was het een beetje een treurige zaterdag.. want het was de laatste dag van Silvia! We hebben dus onze laatste 'Chai Latte' gedronken, iets waar zij mij mee heeft laten kennis maken.. Ik had er namelijk nog nooit eerder van gehoord! En verder hebben we een beetje geshopt.. bij de Primark! Er waren alleen niet echt leuke kleren, genoeg kleren die Engelse meisjes aan zouden trekken..maar dat zegt al wel genoeg denk ik, ahumm. Goed, om 7 uur hadden we afgesproken met wat mensen van school om uit eten te gaan, we zijn uiteindelijk bij de Chinees geëindigd omdat er nergens plek voor ons was haha! Maar goed smaakte prima, en het was hartstikke gezellig! En toen moest ik toch écht afscheid nemen van Silvia.. dat was wel even driedubbel slikken! Maar ik denk maar zo, we zien elkaar snel weer :) Europa is nou ook weer niet zo groot!!

Ik hoop dat jullie allemaal ook een leuke week/ weekend gehad hebben! Ik kijk in ieder geval al weer uit naar de komende week!

Tot snel!

  • 04 Maart 2013 - 09:02

    Henk En Anneke:


    hoii siske we genieten elke keer weer van je leuke verslagen

    en zien nu al weer uit naar het volgende verslag.

    groetjes henk en anneke.

  • 07 Maart 2013 - 20:49

    Evelien:

    Leuk verhaal weer! Je geniet maximaal! Maar volgde er nog een lekker toetje naar de sushi? ;) En hoe gaat het met je studie, merk je dat je Engels verbeterd? Ben benieuwt! Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Liverpool

Siske

Actief sinds 27 Jan. 2013
Verslag gelezen: 225
Totaal aantal bezoekers 6095

Voorgaande reizen:

04 Februari 2013 - 28 April 2013

3 maanden Liverpool

Landen bezocht: