Last month - Reisverslag uit Liverpool, Verenigd Koninkrijk van Siske Zwiers - WaarBenJij.nu Last month - Reisverslag uit Liverpool, Verenigd Koninkrijk van Siske Zwiers - WaarBenJij.nu

Last month

Blijf op de hoogte en volg Siske

01 April 2013 | Verenigd Koninkrijk, Liverpool


Dag lieve allemaal,

Daar ben ik weer met een gloednieuw verhaal, en ik moet echt even denken waar ik moet gaan beginnen. Er is toch best wel veel gebeurd de afgelopen week/weken.. Om te beginnen moet ik zeggen dat ik watertandend naar de foto's van jullie paasontbijtjes/brunch/diners heb gekeken op Facebook hoor. Ondanks dat Salma en Bas hier dus dit weekend waren heb ik Pasen enigszins overgeslagen.. tenzij je een boterham met Nutella een paasontbijt kan noemen... (denk het niet hè)

Maargoed, ik heb weer een erg leuke week gehad! Helaas gingen deze week wel weer twee goede vrienden weg, dus heb ik weer afscheid moeten nemen. Ondanks dat was het wel weer een gezellige week. Vorig weekend zijn we met z'n allen naar een karaoke bar gegaan om gezellig mee te blèren met klassieke karaoke hits, en voornamelijk om Engelsen uit te lachen haha.

Woensdag was het mijn laatste schooldag voor de afgelopen week, omdat ik donderdag's Bas en Salma van het vliegveld ging halen. Dus zijn we 's avonds met een paar mensen van school een biertje gaan drinken in een restaurant, waarna we naar een plek gingen waar we konden poolen! Maar aangezien ik niet kan poolen heb ik de hele avond tafelvoetbal gespeeld met Matthias (niet dat ik nou zo goed kan tafelvoetballen haha). Ondanks dat heb ik wel een hele leuke avond gehad!

Ja en toen was het alweer donderdag, mijn wekker ging om 9 uur zodat ik op tijd op het vliegveld zou zijn! Bas en Salma landden om 11 uur en het was echt heel erg leuk om ze weer te zien! We hebben de bus terug genomen naar mijn appartement, en toen ze om 2 uur de sleutel van hun kamer hadden gekregen konden we naar de stad toe. Omdat we alle drie een beetje moe waren hebben we het rustig aan gedaan, lekker een kopje koffie gedronken bij Rococo, waarop gevolgd een biertje bij The Cavern Club. Ook heb ik ze natuurlijk na het avond eten meegenomen naar The Screambar waar ik elke donderdag heen ga, zodat ze wat mensen van hier konden ontmoeten! Leuk leuk leuk!
Vrijdag was het echt ontzettend lekker weer (om jullie in Nederland maar lekker jaloers te maken : Hier sneeuwde het niet!!!!!). Goed, we hebben een kopje koffie gedronken en een broodje gegeten en zijn opstap gegaan. Ik heb ze de Albert Dock laten zien, en we hebben 't Beatles museum bezocht. Ik was er zelf ook nog niet geweest dus dat kwam mooi uit. Was echt leuk, want je kon er voor kiezen om een koptelefoon op te doen, waardoor je best veel informatie kreeg. Top! 's Avonds hebben we gewoon lekker helemaal niks gedaan, gezellig films gekeken met z'n drieën, en vooral veel geouwehoerd! :) En het zelfde geld wel een beetje voor zaterdag en zondag. Lekker wezen winkelen, en vooral een super leuke tijd gehad! Echt jammer dat ze nu alweer terug zijn in Nederland.

Nu komt het einde wel echt in zicht hoor, nog maar 4 weken hier. Ik heb er echt gemengde gevoelens over, ik vind het heel erg jammer maar aan de andere kant kijk ik er ook wel weer naar uit om iedereen in Nederland weer te kunnen zien, ook aangezien steeds meer mensen naar huis gaan.. je ontmoet natuurlijk wel weer nieuwe mensen maar op een gegeven moment is het voor jezelf ook genoeg geweest (moeilijk uit te leggen). Gelukkig komt eerst Silvia over 3 weken nog een weekendje terug vanuit Glasgow!! Dus heb eerst dat om naar uit te kijken!!!

Ik hoop ook wel echt dat het een beetje mooi weer wordt in mijn laatste maand hier (en in Nederland natuurlijk ook voor als ik terug kom). 't is wel een keer mooi geweest met die stomme kou, heb niet voor niets mijn winterjas meegegeven aan mijn ouders!

Maargoed lieve allemaal, na vandaag AL mijn kleren gewassen te hebben en tot de ontdekking te zijn gekomen dat de droger niet meer werkt (waardoor alles nu oooooveral in mijn kamer hangt) vind ik het wel tijd om lekker mijn bedje in te kruipen met een boek en een koekje!

Geniet nog maar even na van alle paaseitjes die jullie opgesmikkeld hebben!

Liefs

  • 01 April 2013 - 22:30

    Wout:

    Jeeeuuuhh, nog minder dan een maand en dan ben je weer thuis. Ik kan niet wachten om al je spannende 'liverpool' verhalen te horen. Volgens mij heb je het enorm naar je zin daar! Ik weet zeker dat hidde er ook weer aan toe is om z'n tante te zien en andersom denk ik ook.haha! Geniet nog lekker van de laatste maand, want voor je het weet sta je weer op Nederlandse bodem. Dikke kus.

  • 02 April 2013 - 10:01

    Henk En Anneke:

    hoi sis hebben je verslag weer gelezen we genieten er elke keer eer van.
    zo te horen vermaak je je nog steeds nog 4 weken en dan ben je weer in
    warnsveld en dan horen we vast wel hoe je het allemaal hebt beleefd.

    groetjes henk en anneke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Liverpool

Siske

Actief sinds 27 Jan. 2013
Verslag gelezen: 198
Totaal aantal bezoekers 6096

Voorgaande reizen:

04 Februari 2013 - 28 April 2013

3 maanden Liverpool

Landen bezocht: