Lente, waar blijf je? - Reisverslag uit Liverpool, Verenigd Koninkrijk van Siske Zwiers - WaarBenJij.nu Lente, waar blijf je? - Reisverslag uit Liverpool, Verenigd Koninkrijk van Siske Zwiers - WaarBenJij.nu

Lente, waar blijf je?

Blijf op de hoogte en volg Siske

12 Maart 2013 | Verenigd Koninkrijk, Liverpool

Hallo allemaal,

Daar ben ik weer, met een nieuw verhaal vanuit Liverpool. En ik overweeg nu al weer om te stoppen met typen. Het is namelijk zo godsgruwelijk koud in mijn kamer. Ik weet niet waarom, maar blijkbaar vinden Engelsen het klimaat hier helemaal niet zo koud en vinden ze ramen met enkel glas wel prima. Dit resulteert natuurlijk in een ijskoude kamer.. en al helemaal als je in de buurt van het raam komt. En hoe toevallig is het dat, jawel hoor, mijn bed tegen het raam aanstaat. Ontzettend handig elke ochtend, want ik weet meteen hoe koud het buiten is. brrrrr. Nou denken jullie misschien, wat zeurt ze toch, zet die verwarming lekker hoog.. maar helaas jongens, dat gaat 'm ook niet worden, want die doet het niet zo goed. Daarom zit ik nu met 3 truien aan in bed :) .. snappen jullie de titel nu een beetje? Lenteeeee waar blijf je? Ik heb zin om met een biertje in de zon te zitten!!!! ( mijn volgende bezoek aan het buitenland zal inderdaad naar een lekker warme plek zijn.)

Maargoed, wat voor gigantisch spannende dingen heb ik meegemaakt de afgelopen tijd. Pfoe! Papa en Mama waren natuurlijk afgelopen week een paar daagjes in Engeland.. En ik moet toegeven dat mijn vader meer de tourguide heeft uitgehangen dan ik...en dat hij mij plekken heeft laten zien van Liverpool die ik nog niet bezocht had. Natuurlijk plekken waar kunst hangen. (Voor diegenen die mijn vader kennen snappen vast wat ik bedoel).. Zo belde hij mij op vanuit het 'Blue huppeldeflup' dat ik daar echt heen moest komen omdat het echt een leuke plek was.. Nou ik vanuit mijn appartement met de benenwagen opweg naar de desbetreffende plek.. en het vinden an zich was niet zo heel erg moeilijk, het frustrerende was alleen dat ik papa op de 1e verdieping voor het raam zag staan. Nu denk je natuurlijk.. naar de eerste verdieping kan elke imbeciel wel komen. Ja. Nou.. ik ben de eerste de beste trap opgeklommen. En toen stond ik opeens midden in een donkere kamer met een persoon op een stoel in het midden. Oja, ik was natuurlijk in een 'Art Gallery'. vervolgens eindigde de kamer in een lift die niet werkte waardoor ik weer terug bij af was. Seriously? Jullie zijn natuurlijk hartstikke benieuwd of ik mijn ouders uiteindelijk heb gevonden...... maar dat is gelukt! woehoe! Ik kwam mijn moeder bij de toiletten tegen! Hole!

Maargoed, verder heb ik een beetje gewinkeld met mijn ouders en heb ik hen mijn school natuurlijk laten zien. Ook hebben we een biertje gedronken in 'The Cavern Club', want als je Liverpool bezoekt moet je toch wel iets doen wat te maken heeft met 'The Beatles'.. want daar zijn ze maar al te trots op hier! 's Avonds zijn we uiteten geweest, lekker tapas gegeten en China Town een bezoekje gebracht. Genant.. ja .. ik heb dus weer rijst en pasta gegeten haha. Ik denk dat ik als een pastamonster thuis kom....

Echt gek als ik over thuiskomen nadenk.. Zondag zit ik namelijk al op de helft van mijn verblijf hier! En vanaf dan zal het einde steeds meer naderen. Echt een heel raar idee om daarna gewoon weer mijn 'gewone leven' in Nederland voort te zetten..

Op school gaat verder alles zo z'n gangetje! We praten vooral veel in de les en het gaat opzich wel goed. Lastig om te bepalen in hoeverre mijn Engels aan het verbeteren is.. het is natuurlijk een process!

Nou, ik ga zometeen maar eens mijn warme bed uit en het gevecht aan tegen 'de kou in de keuken'.. Want ik heb best wel honger.. en wat staat er op het menu.. pampampampam: Pastaaaaaaa, met garnalen, roomsaus en groente!

Fijne avond gewenst allemaal!

x


  • 12 Maart 2013 - 19:40

    Anne:

    Ah wat een leuk verhaal weer Sis! Fijn om te lezen dat je het zo naar je zin hebt! Lekker verder genieten!!!

    Xxxxxxxx

  • 13 Maart 2013 - 21:53

    Evelien:

    Weer een heerlijk verhaal!! Xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Liverpool

Siske

Actief sinds 27 Jan. 2013
Verslag gelezen: 241
Totaal aantal bezoekers 6100

Voorgaande reizen:

04 Februari 2013 - 28 April 2013

3 maanden Liverpool

Landen bezocht: