Geen titel vandaag - Reisverslag uit Liverpool, Verenigd Koninkrijk van Siske Zwiers - WaarBenJij.nu Geen titel vandaag - Reisverslag uit Liverpool, Verenigd Koninkrijk van Siske Zwiers - WaarBenJij.nu

Geen titel vandaag

Blijf op de hoogte en volg Siske

23 Maart 2013 | Verenigd Koninkrijk, Liverpool

Hoi allemaal,

Daar ben ik weer!! Ik lig nog lekker in m'n bedje, want gister zijn we naar een karaoke bar geweest! Dat is hier namelijk heel erg populair. Nou dat was natuurlijk gekkigheid op een stokje! We waren met een vrij grote groep van LILA en niet iedereen heeft een liedje gezongen, maar veel wel! Was echt super grappig. Vooral omdat er ook een heleboel gekke Engelsen een poging hebben gewaagd (dronken, aangeschoten, nuchter.. het maakt allemaal niet uit). Op een gegeven moment kwamen 2 oudere dames zelfs met ons dansen, haha.

Maargoed.. wat heb ik de rest van de weken gedaan.. pff! Ik moet echt even graven! Volgensmij moet ik niet zoveel cider meer drinken hehe :D. Ik heb in ieder geval mijn eetpatroon een klein beetje aangepast.. ondanks dat ik aardappels niet zo heel erg fantastisch vind heb ik me er toch maar aan gewaagd! Wel aardappels uit de oven om 't wat meer eetbaar te maken. Maar ik moet zeggen dat het echt ontzettend goed smaakte na 6 weken pasta,rijst,pasta,rijst,pasta.. etc! Dus nu kan ik gewoon kiezen uit 3 gerechten: Pasta, rijst en aardappels.. wooooow!! culinaire hoogstandjes hoor!

Maargoed, deze 2 weken waren wel ongeveer hetzelfde als de rest van de weken denk ik. Zoals altijd brengen we veel tijd door in Rococo (het koffie huisje). Maar het is wel leuk want ik bestelde vorige week een 'chai latte met baileys' en ze waren daar helemaal verbaast omdat niemand dat ooit besteld had. En toen gingen de mensen die daar werkten het proeven en iedereen vond het vet lekker.. dus nu als ik binnen kom vragen ze; 'chai latte with baileys?' Ik verwacht dus ook dat als ik een keer terug kom in Liverpool, erl op de menu kaart staat: Siske Latte. :D
Verder hebben we wat afwisseling in onze dagelijkse routine gebracht door vorige week een keer naar the Bierkeller te gaan na ons koffie uurtje. The Bierkeller is echt een enooorme pub/restaurant, waar ze ook een deel hebben waar ze een après-ski hebben nagemaakt. Dus hebben we gezellig met de groep biertjes gedronken op onze woensdag middag! Echt heel erg gezellig.

Hmmmm, voor de rest heb ik een beetje gedaan wat ik altijd doe. Screambar, uitgaan in t weekend, en ook veel luieren en huiswerk maken natuurlijk ;).. Wat wel leuk was is dat we deze week voor het eerst doordeweeks op een avond naar de Cavern Club zijn geweest. Ik geloof dat het dinsdagavond was. Echt super gaaf, want er wordt altijd live muziek gespeeld en dat is vaak echt heel erg goed! Veel Beatlesmuziek natuurlijk, maar soms is er ook wel wat afwisseling met muziek van nu! In ieder geval is de sfeer echt heel erg leuk, je moet best wel veel trappen naar beneden voordat je er bent dus je zit echt in een soort kelder, heel erg donker en alle muren zijn volgeschreven met namen van mensen of boodschappen. Echt leuk om daar eens 's avonds met de groep heen te gaan!

Voor de rest.. het sneeuwt hier.. echt helemaal niet grappig. Het is vieze natte derrie waar de straten vol mee liggen, waardoor het bijna onmogelijk is om je van a naar b te verplaatsen met de benenwagen.. Ik moet namelijk elke dag naar school lopen en dat was een hele opgave. Zo ontzettend glad :( en koud :( :( :(.. we willen toch allemaal gewoon een lekker zonnetje.. maar de voorspellingen zien er ook nog niet echt beter uit helaas!

Ik ga zo maar eens een douche nemen.. helaas heeft de goede douche gister het loodje gelegd.. dus nu moet ik de andere douche gebruiken. Alleen die was gister bezet waardoor ik in nog een douche moest die ik nog nooit gebruikt had, en nu weet ik ook waarom. Jezus Christus nog an toe, dat was echt IJSKOUD. Maar ik moest mijn haren wassen dus ik ben echt helemaal bevroren onder die douche! Ik hoop dus echt heel erg dat de douche die ik nu ga nemen in ieder geval een beetje warm is!

Volgende week donderdag komen Salma en Bas al langs in Liverpool. Echt ongelofelijk snel is dat gegaan! Want daarna zit ik hier nog maar 4 weken. Belachelijk! Ondanks dat ik jullie allemaal wel een beetje mis wil ik eigenlijk nog langer niet naar huis! haha! Ik ga dus nog maar even goed genieten hier :)

Nou dat was het wel weer denk ik.. Ik ga mijn bed maar eens uit en wat nuttigs doen!

Dag lieve allemaal! x

  • 23 Maart 2013 - 18:55

    Henk En Anneke:

    nu siske de verslagen worden steeds leuker.
    sneeuw hebben er hier niet maar het is
    berekoud vandaag hebben we met de hele
    famlie hans overgehuisd.
    groetjes van ons

  • 23 Maart 2013 - 20:16

    M,W En H:

    Hahaha,zie...best lekker een aardappeltje op z'n tijd,ookal zijn het dan gebakken piepers;-).Als je terug bent lijkt het me wel weer eens tijd voor enchiladas:-D.Klinkt goed die karaokebar(niet voor mezelf btw hahaha).Heb je je zangkunsten ook kunnen laten zien daar.Vermaak je nog maar ff daar.Duimen voor wat beter weer.Het is hier ook naar koud,jakkes!We appen,Xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Liverpool

Siske

Actief sinds 27 Jan. 2013
Verslag gelezen: 248
Totaal aantal bezoekers 6098

Voorgaande reizen:

04 Februari 2013 - 28 April 2013

3 maanden Liverpool

Landen bezocht: