Even een kort verhaaltje - Reisverslag uit Liverpool, Verenigd Koninkrijk van Siske Zwiers - WaarBenJij.nu Even een kort verhaaltje - Reisverslag uit Liverpool, Verenigd Koninkrijk van Siske Zwiers - WaarBenJij.nu

Even een kort verhaaltje

Blijf op de hoogte en volg Siske

05 Februari 2013 | Verenigd Koninkrijk, Liverpool

Oke, het is natuurlijk niet de bedoeling om elke dag wat te schrijven maar ik wilde toch even laten weten hoe het met me gaat, aangezien het de eerste week is!
Vandaag was echt een stuk beter dan de eerste dag. Ik heb elke dag van 9 tot kwart over 12 les met 15 minuutjes pauze. Ik heb vandaag een jongen ontmoet die al 3 maanden in Liverpool woont, hij heeft me wat dingen laten zien en we hebben ergens koffie gedronken! Echt leuk om wat plekjes te ontdekken die niet toeristisch zijn. Rond kwart over 2 heb ik een meisje van mijn klas opgehaald en zijn we met zijn drieeën koffie gaan drinken en hebben we een beetje rondgelopen. Helaas regende het best hard (jup.. Engeland) dus gaan we dat een andere dag voortzetten.

Rond 4 uur ging ik met het meisje van mijn klas naar mijn appartement om wat eten te koken en een film te kijken. En wat ik nu ga vertellen is eigenlijk de reden dat ik nog een korte blog schrijf vandaag. Ik had gister al een huisgenoot ontmoet, een jongen uit China die zijn master hier doet.. nouja oke opzich wel prima dacht ik.. maar vandaag stond er een jongen in de keuken die er echt PRECIES hetzelfde uitzag als de jongen van gister. Dus ik vroeg heel voorzichtig of ik hem toevallig gister al had ontmoet, nou ik kan jullie vertellen dat de situatie die toen ontstond vrij 'awkward' was. Het bleek dus mijn andere huisgenoot zijn, maarja god o god ze zijn allebei Chinees dus ze lijken gewoon nogal op elkaar. Ik probeerde een gesprek aan te knopen maar hij was super verlegen en het leek alsof hij niks verstond van wat ik zei.. (en zo slecht is mijn Engels nou ook weer niet).. en toen ik hem wat vroeg over de badkamers zei hij dat er maar 1 gebruikt werd, terwijl we 3 badkamers hebben.. Nou mooi dat ik er een voor mezelf neem! :)

Goed, ik heb dus 2 huisgenoten, 2 rare Chinese jongens! Dat wil zeggen dat elke la die ik open in de keuken vol staat met vet rare producenten! Zo heb ik vandaag macaroni met Chinese peper gegeten (niet zo lekker). Maar de dingen die zij klaarmaken ruiken wel heel erg lekker.. misschien moet ik ze beter leren kennen en kunnen ze voor me koken! Al zie ik dat niet helemaal gebeuren.

Nouja dit was wel genoeg voor vandaag i guess :) als er weer wat leuks gebeurd zal ik weer een verhaaltje schrijven! xx

  • 05 Februari 2013 - 22:28

    Siske Zwiers:

    oh producenten moet producten zijn! oeps

  • 08 Februari 2013 - 11:47

    Joke Zwiers:

    Hoi Sis

    Kijk weer uit naar het volgende verhaal xx jm

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Liverpool

Siske

Actief sinds 27 Jan. 2013
Verslag gelezen: 299
Totaal aantal bezoekers 6102

Voorgaande reizen:

04 Februari 2013 - 28 April 2013

3 maanden Liverpool

Landen bezocht: