Nieuw gezicht in de flat.. - Reisverslag uit Liverpool, Verenigd Koninkrijk van Siske Zwiers - WaarBenJij.nu Nieuw gezicht in de flat.. - Reisverslag uit Liverpool, Verenigd Koninkrijk van Siske Zwiers - WaarBenJij.nu

Nieuw gezicht in de flat..

Blijf op de hoogte en volg Siske

24 Februari 2013 | Verenigd Koninkrijk, Liverpool

Hallo allemaal,

Wat een heerlijke zondag vandaag! Ik heb gewoon helemaal niks gedaan! Behalve dan wat huiswerk.
De afgelopen week was hartstikke leuk, we hebben weer echt belachelijk veel in ons koffietentje gehangen met z'n allen na school!

Maargoed, de titel roept natuurlijk wel wat vragen bij jullie op.. nieuw gezicht in de flat?? Ja mensen, ik werd maandagochtend wakker en zoals elke dag gooide ik ook toen een plens water in mijn gezicht om wakker te worden. Op de terugweg naar mijn kamer (wat denk ik.. 1 meter is) zag ik opeens een jongen in de gang staan. Nou ben ik onderhand wel gewend aan wat gekkigheid in dit huis dus ik schrok er niet echt van. Na een wat moeizame ontmoeting bleek dit Alejandro uit Spanje te zijn (inderdaad ik moest ook meteen aan het liedje van Lady Gaga denken, Ale Alejandro, Ale Alejandro). Goed, niks mis me op het eerste gezicht?
Nu een week later, hebben ze me nog net niet naar het gekkenhuis hoeven brengen. Hij heeft al wel 50 keer op mijn deur geklopt, voor de stomste dingen.. ik kan het niet eens meer opnoemen. En ik ben echt wel bereid hem een beetje te helpen omdat hij nieuw is, maar dit moet toch niet gekker worden. Gister heeft hij de wasmachine gemold..en die staat nu dus vol met water. Thanks mate..

Donderdag en zaterdag hadden we een etentje bij mij. Donderdag gingen we pasta met zalm maken voordat we naar de screambar gingen en gister gingen we pizza eten en bier drinken. Echt super leuk, ik heb een vrij grote keuken en aan de tafel kunnen ongeveer 5 a 6 mensen zitten, dus dat is echt hartstikke gezellig. Gister kwam Alejandro er ook nog bij zitten, en mijn spaanse vrienden worden ook helemaal gek van hem. Hij zegt overigens dat zijn engels best wel goed is, maar hij vraagt steeds aan andere spanjaarden om dingen te vertalen als hij mij wat wil vragen. Super irritant. Zelfs de simpelste vragen als: 'waar kan ik een bord vinden?'

Ik had mijn Chinese huisgenoot al een week niet gezien en vrijdagavond klopte die ook nog even op mijn deur om te vragen hoe het met me ging! Echt heel erg attent! Nog een tijdje leuk gepraat en hij heeft zelfs een adapter voor me gekocht, zodat ik weer op mijn kamer kan zitten met m'n laptop in plaats van in de keuken. Echt tof! :) Oh en hij heeft zelfs aangeboden een keer voor me te koken, jeeeej!

Wel blijf ik me verbazen over de manier waarop de Engelse meisjes gekleed zijn in het nachtleven. Gister gingen we na het etentje hier nog de stad in. En ieeeeder meisje loopt daar zonder jas, met de kortste jurkjes en de bizaaarste hakken die je je maar kan voorstellen. Echt niet normaal. Het enige wat nog ontbreekt is een sticker op hun hoofd: SINGLE. Dat maakt het uitgaan hier ook wat minder leuk, en gaan we vaker gewoon naar een pub om biertjes te drinken. Maar dat is ook altijd reuze gezellig!

Nou ik dat dat dit wel ongeveer mijn week was! Volgende week zaterdag vertrekt het meisje waarmee ik het allermeest omga, en dat vind ik wel echt heel erg jammer! Dus we gaan er een leuke week van maken!
En wat betreft mijn huisgenoot, dat komt wel goed. Hopen dat ie wat minder op mijn deur klopt en zelf wat vrienden vindt! Da kumt goe!

Geniet van jullie zondag! x

  • 24 Februari 2013 - 19:04

    Felix:

    Heeeee Sis,
    Had je vorige blog nog niet gelezen dus is het maar goed dat je ff op Facebook een berichtje plaatste dat je weer van je liet horen, is al weer een tijdje geleden dat k een teken van leven zag namelijk haha.
    Moet wel lachen om al dat gedoe in je 'huis', dr is ook altijd wel wat he haha. Oh en heb nooit geweten dat Engelse meisjes zulke sloeries waren..., misschien toch maar in Nederland blijven (A).
    en KUCHPIERREKUCH? :p

    Doeiiiii


  • 24 Februari 2013 - 19:55

    Tessa:

    Engelse hoeren!!! Ik zei toch dat je make-up moest inslaan haha!!
    Miss you! X

  • 25 Februari 2013 - 12:55

    Evelien:

    Hé Sis!!

    Leuk weer om te lezen... En die chinese huisgenoot.. dat doet me wel enorm denken aan een versierpoging hoor...
    vragen hoe het gaat;
    smal talk;
    adapter gekocht;
    etentje.

    Hmmmmm gezellig hoor!
    Heel veel liefs, Eef

  • 03 Maart 2013 - 22:15

    Nordin:

    Haha, ik had ook gehoord van iemand dat je als meid heel moeilijk een club inkomt als je je 'normaal' kleedt, dus maybe is dat de oorzaak?
    Maar iig leuk om te lezen dat het leuk is daar! :)
    X

  • 03 Maart 2013 - 22:20

    Siske Zwiers:

    Haha, ik heb nog geen problemen gehad. Maar ik zou jullie echt willen laten zien hoe ze eruit zien! Het is nu winter en ze lopen allemaal op belachelijk hoge hakken (waar ze dus ook niet op kunnen lopen) mega korte jurkjes (en dan echt meega kort).. en vaak ook nog laag uitgesneden.. en dan die make up. :| oranje boven zal ik maar zeggen! En ze dragen ook nog eens geen jas.. dus gaan zo over straat midden in de winter.

    Welkom in Engeland

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Liverpool

Siske

Actief sinds 27 Jan. 2013
Verslag gelezen: 246
Totaal aantal bezoekers 6104

Voorgaande reizen:

04 Februari 2013 - 28 April 2013

3 maanden Liverpool

Landen bezocht: